3 advent

Så skönt, snart är det över. Hysterin inför julafton blir bara värre o värre. Jag önskar innerligt att jag på tisdag får besked om att jobbet är mitt för då är jag på jobbet denna hemska dag. 

Förstår verkligen inte egentligen varför den e så känsloladdad med ilska. Jaja, vi går mot ljusare tider så jag blir nog snart glad igen. Haha

I natt sov jag tydligen i 12 timmar. De har jag inte gjort sen ja vet inte när, och antagligen välbehövligt. Såg en film i går i min ensamhet. De va verkligen hur skönt som helst att inte ha gjort nåt särskilt igår. Bara va för mig själv. Men de behöver inte fortsätta så. Haha. Längtar extremt efter tjejerna nu! De börjar snart droppa in.
Tacos blir det ikväll iaf och massa mys o kramar. Utan dem är jag inte hel!

Så håll nu tummarna för mig på tisdag! 😘