Bra start på veckan!

Efter att Bonnie gått till skolan imorse så valde jag att strunta i hemmet för att gå o lägga mig i sängen o njuta av tystnaden samt kolla i fatt serien syrror. Började med att se en dokumentär med Louis som intervjuade närstående till personer med demens. Så otroligt sorgligt så ja grät vid vissa tillfällen.

Låg typ 3.5 timme o nu sitter jag på förskolan o väntar på att Elicia ska äta upp lunchen.
Sen är det dags för Bonnie att träffa sjukgymnasten för hon har Schlatters sjukdom. Så får hoppas att de kan tejpa hennes knä! 😊

Annars händer de inte så mycket idag. De märks att det är en lugn period och de känns faktiskt väldigt bra! Är så van vid att stressa sönder mig o de är inget bra alls!

Är grymt nöjd med helgen och den otroligt goda julmaten igår. Känns bra att ja har ätit det nu och har mat hemma som vi kan äta av idag. Detta med tanke på att ja inte kommer fira jul! 😄

Ha en härlig måndag mina vänner.