En låg dag.

Jag brukar älska måndagar, idag känns den tung. Känner att jag inte alls är på topp. Kan de vara för att det undermedvetna vet om att julafton är på väg och den utan barn? 

Vetskapen om alla som är med sina familjer och har det mysigt?!
Visst, jag ska vara hemma hos pappa o Monica men ändå. 

Så lätt till tårar idag. Vill egentligen bara begrava mig i sängen o vakna när våren är utanför. Men jag måste rycka upp mig för om en timme ska barnen hämtas. På torsdag kan ja begrava mig, efter sprutan. Ska bara hem o lägga mig i sängen o störtböla. Dock tror ja inte ens de kommer komma en tår 

Funderar på att gå till kyrkogården o tända ljus i veckan. Kanske på onsdag kväll när Elicia ändå är hos sin pappa. Mysigare att gå där när de mörknat o alla ljus brinner.

Har iaf fått städat här hemma idag. De känns bra. Plus gjort några viktiga samtal, nu innan helgerna. 

Har någon nåt förslag vad jag och barnen kan göra på nyår är ni välkomna att höra av er! 😊