Long time no seen

Tjena alla! đŸ€—

Fick syn pĂ„ lite gamla blogginlĂ€gg idag som gjorde att ja blev lite sugen igen. 

De hĂ€nder sĂ„ mycket i mitt liv just nu att tiden inte ens finns, inte till nĂ„got. 

Har varit ledig nu ca1 vecka vilket har varit vĂ€ldigt vĂ€lbehövligt. Och idag gĂ„r jag pĂ„ att jobba dygn 👌

Sen sist har de Ă€ndrat sig med arbete. Nu mera Ă€r jag boendestödjare för Frösunda och jag trivs sĂ„ himla bra. Tiden gĂ„r sĂ„ fort nĂ€r man vĂ€l Ă€r inne o jobbar. 

Just precis nu sÄ sitter jag i mannens lastbil nÀr han jobbar, han ska snart tillbaks till Falkenberg o dÄ hoppar jag av för besök pÄ vc.

Tjejerna vÀxer och jag förstÄr inte att B fyller 12 om nÄgra mÄnader. Lilla E blir 3, och jag Àr vÀl inte mycket Àldre haha

NĂ€hĂ€pp, vi fĂ„r vĂ€l se om det blir nĂ„n fortsĂ€ttning pĂ„ bloggandet. 

Ha en superhĂ€rlig dag allađŸ™â€ïž