Hål på trumhinnan!

Igår va ja ju hos sjukgymnasten för rehabbedömning! Märkte att Elicia inte riktigt va sig själv. Hon va orolig och gnällig på ett sätt som ett mammahjärta vet inte är normalt.
När vi kom hem märkte ja att hon blev varmare o varmare. Tillslut efter mycket om o men somnade hon i min säng. Sov lite mer än 2 timmar o bara de va ett till varningstecken. Jag skulle ju till ett jobb igår för att lära mig lite o kände hur paniken stegrade. När hon väl vaknade tog ja tempen som visade 38.5 o visste att de va nåt. Märkte även att det runnit ut klar vätska från vänster örat.
Fick ringa hennes pappa som fick möta upp o ta henne till vc medan ja åkte till jobbet. Tänkte att de är inte värt att ringa o vabba dr första man gör för då hade ja inte haft en chans.
Andreas hör sen av sig om att hon hade hål i trumhinnan (spruckit) o 5 dagars pencillinbehandling. Hon blev mycket bättre efter att de inte smärtade på samma vis mer.

Jobbet ska jag tillbaks till på fredag för att lära mig mer. Känns spännande och lovande! 😀

Idag blir det mys för hela slanten och imorgon är de dags för julträff med några av medlemmarna i celiakiföreningen. Bara massa roligheter.

Hoppas ni får en härlig lördag som är väldigt kall! 😊❄