Vabruari

Vabanuari, vabecember, jag kan nog fortsätta. 2016/2017 vinter har ju enbart inneburit smittor och sjukdomar. Är det inte de ena så är det de andra. Kan de bli lite varmare snart? Min kropp behöver det. 


Sen är de annat som gör allting mycket bättre och faktiskt väger upp allt det negativa. Och de känns riktigt bra! 😀
Tänk att det faktiskt finns en person som gör att hela jag är full av fjärilar ❤ som får mitt liv att bli helt underbart! Bara tanken på den här personen får mig att le stort. Och de trodde jag enbart fanns på film, eller i böcker... det är helt fantastiskt. 

Elicia har sovit så otroligt illa i natt. Vaknat flera gånger och hostat och knappt kunnat andas. 
Så vi är hemma och dåliga tillsammans. Känns som att jag är inne i ett reumatiskt skov och försöker samla så mycket krafter för att orka med. De går bra. Är glad för att de finns värktabletter. 

Tog faktiskt sprutan en dag tidigare. Tur jag ska träffa läkaren nästa vecka. 

Nä nu ska jag gosa med lilltuss. Och försöka orka diska.
Får middagsbesök ikväll! 😍

Ha en härlig dag!