😨😨

Man har nog tappat för mycket vikt om man inte kan luta sig framåt utan att tappa glasögonen....... va hände där lixom??!! 😵 sist jag kollade häromdagen va den nere på 53.... de räcker nu! 🤔


Idag har jag haft en dag när jag kört på recovery. Haha, imorgon är de dags för jobb och jag kan inte längta mer!

Igår kom syrrorna förbi! Märktes att Elicia saknat sin moster Christel massor. Hon gick direkt dit och klängde sig upp. Vägrade släppa henne typ. Mysigt, de är så otroligt skönt att de kan ty sig så till familjen! ❤

Fick precis ett samtal från Bonnies lärare, hon hade tydligen skadat handleden i en lek och nu va den tydligen kall och hon hade ont. Jag har dock aldrig varit med om att de varit nåt konstigt när handleden är kall utan varm i såfall. Aja, hon får komma hem så får ja se!